Klarna Veelgestelde vragen

Klarna is alleen beschikbaar voor gebruikers die in Italië of Spanje wonen.

Veelgestelde vragen over de optie "Betaal in 3 termijnen zonder rente"

Wie is Klarna?

Klarna is een Zweedse betalingsdienstaanbieder die de verantwoordelijkheid neemt voor betalingen van gebruikers. Klarna is de vereenvoudigde betalingsprovider voor meer dan

200.000 online winkels. Tot nu toe hebben meer dan 85 miljoen klanten over de hele wereld hun betalingen vertrouwd met Klarna.

Hoe werkt de optie "Betaal in 3 termijnen zonder rente"?

Met "Betaal in 3 termijnen zonder rente" kunt u de kosten van uw aankoop in 3 gelijke betalingen uitstellen. Betalingen voor elke termijn worden automatisch in rekening gebracht op de debet- of creditcard die op het moment van betaling is aangegeven. De eerste termijn wordt in rekening gebracht wanneer de bestelling wordt bevestigd door Rock'n'Roll Emporium en de tweede en derde termijn zullen respectievelijk 30 en 60 dagen later zijn. U kunt altijd het schema van uw betalingen volgen in de Klarna-app.

Wie heeft er recht op de "Betaal in 3 termijnen zonder rente?"

Om gebruik te maken van de optie "Betaal in 3 termijnen zonder rente" moet u minimaal 18 jaar oud zijn. Hoewel de optie 'Betaal in drie termijnen zonder rente' veel wordt geadverteerd,

is afhankelijk van uw financiële omstandigheden. Als u ervoor kiest te profiteren van de optie "Betaal in 3 termijnen zonder rente", heeft onze analyse geen invloed op uw kredietwaardigheid.

Hoe kan de kans om geaccepteerd te worden voor de optie "Betaal in 3 termijnen zonder rente" worden vergroot?

Klarna is uniek en biedt de optie "Betaal in 3 termijnen zonder rente" op basis van een aantal factoren zoals bestelwaarde, bestelgeschiedenis en artikelbeschikbaarheid. Als u ouder bent dan 18, kunt u uw kansen op het gebruik van de optie "Betaal in 3 termijnen zonder rente" vergroten door ervoor te zorgen dat u uw volledige naam en correct adres opgeeft en uw adres gebruikt voor aangetekende verzending. Alle bestellingen worden afzonderlijk beoordeeld. Het feit dat de gebruiker eerder de optie "Betaal in 3 termijnen zonder rente" heeft gebruikt, betekent niet dat hem wordt aangeboden om deze voor elke bestelling te gebruiken; en als de optie eerder is geweigerd, betekent dit niet dat dit voor alle toekomstige orders geldt.

Wat moet de gebruiker opgeven bij het doen van een aankoop?

Als je een aankoop wilt doen bij Klarna met de optie "Betaal in 3 termijnen zonder rente", moet je je telefoonnummer, e-mailadres, huidig ​​factuuradres en een creditcardnummer, debet of krediet opgeven. Het mobiele nummer is vereist voor het geval we contact met u moeten opnemen. Alle communicatie wordt per e-mail verzonden. Het is erg belangrijk dat we de juiste gegevens krijgen, anders komen het betalingsschema en eventuele orderupdates mogelijk niet aan.

Wordt er een kredietonderzoek uitgevoerd bij de gebruiker?

Klarna kan zogenaamde ongedocumenteerde vragen stellen (of zachte kredietzoekopdrachten) die geen effect hebben op uw kredietscore en die alleen zichtbaar zijn voor u en Klarna, maar niet zichtbaar voor andere geldschieters. Noch Klarna, noch Rock'n'Roll Emporium voert kredietonderzoeken tegen u uit die uw kredietscore kunnen beïnvloeden.

Waarom is de optie "Betaal in 3 termijnen zonder rente" niet voor iedereen toegankelijk?

Hoewel de optie "Betaal in 3 termijnen zonder rente" veel wordt geadverteerd, is deze niet altijd voor iedereen beschikbaar. De optie 'Betaal in 3 termijnen zonder rente' wordt automatisch gegenereerd door algoritmen die afhankelijk zijn van een aantal factoren, waaronder adres, kaarthoudergegevens, totaal aantal bestellingen, online winkel,

de geschiedenis van eerdere bestellingen en de beschikbaarheid van het artikel.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er bij Klarna?

Betalingen voor de termijnen van de optie "Betaal in 3 termijnen zonder rente" worden automatisch in rekening gebracht op de debetkaart of creditcard die op het moment van betaling is aangegeven. De eerste betaling wordt in rekening gebracht wanneer de bestelling is bevestigd. De tweede en derde termijn worden respectievelijk 30 en 60 dagen na de eerste termijn in rekening gebracht. Je kunt je betalingsschema altijd volgen in de Klarna-app.

Wat gebeurt er als je de bestelling annuleert of retourneert?

Zodra Rock'n'Roll Emporium de annulering of retourzending accepteert, zal Klarna alle toekomstige geplande betalingen annuleren en ook alle verschuldigde bedragen terugbetalen. De retourzending is direct zichtbaar in de Klarna-app. 

Wat gebeurt er als de bestelling niet is betaald?

Klarna zal proberen om de betaling voor "Betaal in 3 termijnen zonder rente" bij Rock'n'Roll Emporium af te schrijven van de debet- of creditcard die op het moment van betaling is aangegeven. Als het niet mogelijk is om de betaling op de vervaldag af te schrijven, zal Klarna een tweede poging doen om de betaling twee dagen later automatisch af te schrijven. Als deze poging mislukt, geeft Klarna een overzicht van het volledige openstaande bedrag dat 15 dagen later opeisbaar wordt. Klarna zal de verschuldigde betaling twee dagen voordat u probeert deze in te wisselen op de hoogte stellen en u kunt de vervaldatum altijd volgen in de Klarna-applicatie. Als u niet op tijd betaalt met de optie "Betaal in 3 termijnen zonder rente", heeft dit geen invloed op uw kredietscore.

De gebruiker werd gevraagd om naar de Klarna-site te gaan. Het is correct?

Je kunt al je Klarna-aankopen en betalingsschema bekijken in de Klarna-app of door in te loggen op Klarna.com/uk.

Zijn de betalingsgegevens van de gebruiker veilig?

Uw betalingsgegevens worden veilig verwerkt door Klarna. Er worden geen kaartgegevens overgedragen of bewaard door Rock'n'Roll Emporium. Alle transacties vinden plaats met verbindingen die zijn beveiligd door de nieuwste beveiligingsprotocollen van de industrie.

Is het mogelijk om voor de vervaldatum te betalen?

Ja, ga gewoon naar de Klarnba-app of ga naar de website Klarna.com/uk en betaal vooraf.

De betaling is gelukt?

Klarna stuurt een e-mailmelding en pushmelding vanuit de Klarna-applicatie wanneer een betaling verschuldigd is en wanneer deze met succes is geïnd, of in het onwaarschijnlijke geval dat de betaling niet is gelukt. Als er een betaling is gedaan maar er geen betalingsbevestiging is aangekomen, kun je altijd de status van je bestelling en betalingen bekijken in de Klarna-app of door in te loggen op de website. www.klarna.com/uk

Wat gebeurt er met het rekeningoverzicht van de gebruiker nadat de goederen zijn geretourneerd?

Zodra Rock'n'Roll Emporium de retourzending (gedeeltelijk of volledig) heeft ontvangen en de gebruiker de ontvangstbevestiging heeft ontvangen, stuurt Klarna een overzicht met een bijgewerkt betalingsplan in het geval van een gedeeltelijke retourzending. Als de goederen volledig worden geretourneerd, zullen we alle ontvangen betalingen terugbetalen en alle toekomstige geplande betalingen annuleren. De gebruiker kan altijd de status van zijn bestelling volgen in de Klarna-app.

De gebruiker heeft de verklaring ontvangen, maar heeft de goederen nog niet ontvangen.

In het geval dat de goederen nog niet zijn ontvangen, bel dan Rock'n'Roll Emporium om de status van de bestelling en de levering te controleren. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Klarna, zodat we de vervaldatum van de betaling kunnen uitstellen of de bestelling in de Klarna-app in afwachting van levering kunnen opschorten.

De gebruiker heeft zijn bestelling geannuleerd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Zodra de winkel de annulering of retour heeft aangemeld, wordt de terugbetaling binnen 5-7 werkdagen verwerkt.

De gebruiker heeft een terugbetaling aangevraagd, hoe wordt dit gedaan?

Terugbetalingen worden gedaan op de bankpas of creditcard die oorspronkelijk bij het afrekenen werd gegeven.

De gebruiker heeft geen e-mail ontvangen met betrekking tot zijn rekeningoverzicht of betalingsgegevens.

U kunt inloggen op de Klarna-app of website www.klarna.com/uk, waar u alle bestellingen en informatie over geplande betalingen kunt vinden.

Hoe kan ik contact opnemen met Klarna als ik aanvullende betalingsproblemen heb?

Zie de Klarna-app of de Klarna Klantenservice pagina voor de volledige lijst met veelgestelde vragen, telefoonnummers en livechat.

Privacybeleid Klarna

Om u de betaalmethoden van Klarna aan te kunnen bieden, kunnen we uw persoonlijke gegevens aan Klarna doorgeven in de vorm van contactgegevens en bestelgegevens aan Klarna bij het afrekenen, zodat Klarna uw geschiktheid voor uw methoden kan beoordelen en deze betaalmethoden kan aanpassen. De overgedragen persoonlijke gegevens van de gebruiker worden in overeenstemming met Klarna's privacybeleid.

%HUur
%Mnotulen
%Ssecondi
% -dgiorni
%HUur
%Mnotulen
%Ssecondi
% -wsettimane
% -dgiorni
%HUur
%Mnotulen
%Ssecondi
%HUur
%Mnotulen
%Ssecondi
% -dgiorni
%HUur
%Mnotulen
%Ssecondi
% -wsettimane
% -dgiorni
%HUur
%Mnotulen
%Ssecondi

Jouw winkelwagen

Sluiten (esc)

Uw winkelwagen is momenteel leeg.